Diskuse ke článku Vueling, španělské nízkonákladové aerolinky

frustrující

Napsal/a: Murphy

Přidáno: 19.02.2012 10.22

Odpovědět

Co se v článku nepíše, je to, že používání jejich rezervačního systému může být velmi frustrující záležitost. Čtenáře je potřeba varovat, že nelze odbavovat, že se nelze nikam dovolat, a dokonce nemůžete ani nikam napsat!!!!!!!! a nedej bože, že byste chtěli cokoliv u Vaší rezervace změnit – je to drahé a téměř vždy to nejde!!!!!!! nechť si autor článku, opilý pozitivy, vyzkouší změnit příjmení u již rezervované a zaplacené letenky – poté, co jej přesměrují na španělské stránky, kde to stejně nelze, dá mi jistě za pravdu a má-li kouska cti, přestane publikovat nesmysly.

RE: frustrující

Eli

Odpovědět

Ahoj, mám podobnou špatnou zkušenost s jejich rezervačním systémem. Proto jsem se chtěla zeptat, jestli by mi někdo neporadil. Zarezervovala a zaplatila jsem si letenku před pěti dny, ale pořád mi nedošel žádný potvrzující email, který mi dojít měl. Na internetových stránkách nemá vueling žádný email, na který se dá napsat. U všech telefonních čísel mi to tvrdí, že neexistují. A když jsem se konečně na jedno dovolala a proklikala tím vším, co chci, chtěli po mně zadat nějaký flight reference number, který ale nemám, protože by mělo být v tom mailu, který mi nepřišel. Tak jsem teď trochu nervózní, že nepoletím nikam. Navíc když už jsem měla rezervaci hotovou, zjistila jsem, že se mi tam blbě zapsalo bydliště a telefonní číslo. Tak jen doufám, že ani s tím nebude problém. Chtěla jsem se tedy jen zeptat, jestli někdo nemáte podobnou zkušenost nebo nevíte, jak je jakkoliv kontaktovat.

RE: RE: frustrující

Zuzana

Odpovědět

S Vuelingem mám podobné zkušenosti, potom, co jsem zaplatila letenky jsem zjistila, že jsem spletla písmeno v emailu a tudíž mi ani nic přijít nemohlo. Pracně jsem si na španlských stránkách našla číslo na jejich linku do Barcelony, tam jsem musela paní španělsky vysvětlit, ať mě přepojí na někoho, kdo umí anglicky a tomu vysvětlit svůj problém. Naštěstí jsme se bez problémů domluvili, změnili e-mail a můj booking code mi pro jistotu sdělili přes telefon. Zkušenost to ale byla hrozná, e-mail nemají a kdybychom se nedomluvili, nejspíš by mi peníze propadly.

RE: RE: frustrující

Pavla

Odpovědět

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zdali Vám ten potvrzovací email vůbec přišel, stalo se mi teď to samé, peníze si z účtu hned vzali, ale žádný email s potvrzením zatím nepřišel. Mám se začít obávat nebo Vám jej poslali až po několika dnech? Děkuji za odpověď

RE: RE: RE: frustrující

Lucie

Odpovědět

Mám úplně stejný problém, zítra letím a nemám žádnou elektronickou letenku, jen to číslo rezervace. Ale je rezervace dostačující pro to, aby mě vůbec vzali na check-in? Zaplaceno mám, peníze si strhli. Jsem z toho dost nervózní. Jak se to u vás vyřešilo?? Předem děkuji za odpověď!

Diskuze k článku

Aktivní odkazy nejsou v komentářích povoleny